آمین و طنینآمین و طنین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نازنین آمین و نازنین طنین

میلادتان معراج دست های ماست وقتی که عاشقانه تولدتان را شکر نمودیم❤

۲ سال اول زندگی نازنین آمین و نازنین طنین

1398/5/31 2:38
نویسنده : مامان سارا
354 بازدید
اشتراک گذاری

تولد  دو سالگی

تا بحال هیچ عکسی آپلود نکرده بودم

امشب تصمیم گرفتم هر عکسی تو گوشیم دارم رو استفاده کنم دوس داشتم با تاریخ لحظه به لحظه از تولد تا امروز رو ثبت کنم ولی این کار وقت خیلی زیادی ازم رو میگیره و البته زندگی با شما بهترین لحظات زندگی منه و نمیخوام از دستش بدم

پس تصمیم گرفتم از امروز شروع کنم و خلاصه ای تا امروز رو آپلود کنم و بعد از این هدفم رو دنبال کنم

عاشقانه بودنتون رو شاکرم شیرین ترین دخترای عالم❤

عکس ها به ترتیب زمان هستن

نازنین آمین ۱۰  روزه

نازنین طنین

میدونم که خیلی خلاصه از ۲ سال اول زندگیتون عکس گذاشتم ولی باید بگم که این ۲ سال از بهترین سال های زندگی من و بابا بوده و روزی هزار بار بودنتون رو شکر میکنیم❤❤❤

عاشقانه دوستون دادیم دوقلو های شیرین💜💜

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 98 8:45
خدا حفظشون کنه ماشالله خیلی نازن💖💖💖
مامان سارا
پاسخ
سلامت باشید ممنونم❤❤❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 مرداد 98 11:12
ای جونم خداحفظشون کنه خعلی نازن♥️♥️
تولد دوسالگیشون دوهم تبریک میگم🌷🌷💖💖
مامان سارا
پاسخ
ممنونم عزیزدلم❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
31 مرداد 98 15:41
خدا حفظشون کنه 
مامان سارا
پاسخ
ممنونم عریزم همچنین❤
نرگسنرگس
1 شهریور 98 12:19
آخی... چه دوقلوهای نازی 😍😍😍😍😍
مامان سارا
پاسخ
ممنونم عزیزم❤
نرگسنرگس
1 شهریور 98 12:19
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم . لطفا شما هم ما رو دنبال کنید.❤️
مامان سارا
پاسخ
به روی چشم❤😘