آمین و طنینآمین و طنین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازنین آمین و نازنین طنین

میلادتان معراج دست های ماست وقتی که عاشقانه تولدتان را شکر نمودیم❤

روز ها در گذرند

1398/6/12 17:42
نویسنده : مامان سارا
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

ظهر من بخیر بعد از ظهر شما بخیر...

آخه من تازه تونستم ناهار بخورم ساعت مغزم هنوز روی ظهره😉

امروز ی جا خوندم داشتن یک فرزند دوساله مثل داشتن یک همزن بدون در است😁🙄🙄

همزن های بدون در منم دوروزه که سرما خوردن☹

اخلاق کلا تعطیل😤

دوشب پیش طنین خانوم(قل دوم) تا صبح بیدار بود ... در واقع از گرفتگی بینیش غرغر میکرد و کلی گریه.... دیشب هم نوبت آمین خانوم بود...😑😑

از وقتی یادم میاد از بچه هایی که وقتی مریضن بهونه میگیرن خوشم نمیومد همش فک میکردم مگه تقصیر بقیه اس اینقدر غر میزنی تو...😥 آخه خودمم اینجوری نبودم... بی حالی میکردم اما بهونه الکی نمیگرفتم ... غذا مو میخوردم دارومو هر چقدر تلخ میخوردم فقط تنها اتفاقی که میفتاد این بود که گوشه سالن باید ی رختخواب برام پهن میکردن که کل روز رو دراز بکشم..😴😴😴.

خلاصه ک ... آمین جون مث مامانشه خدایی میگم گریه کرد غر زد اما طنین که شروع کنه به داد و بیداد تازه میفهمید نه بابا آمین بنده خدا سر و صدایی نکرد که...🥵🥵🥵🥵

دوقلو داشتن خیلی شیرینه نمیخوام بهتون دروغ بگم🤥 بگم بده سخته وااای... سخت هست خدایی هست اما شیرینی هاش بیشتره...🥴

خودمم وقتی خیلی سخت میشه همه چی... مث روز های آزمایش خون یا روز های مریضی مث الانا... یا مناسبت هایی که بچه ها شلوغ میکنن و نمیذارن به کارت برسی... یا موقع امتحاناتم(دانشجو هستم) خیلی خیلی گله میکنم که وای چقدر سخته یا گاهی حتی نمیتونی ی فنجون چای راحت بخوری اما میدونید حتی ی لحظه از داشتنشون پشیمون نیستم ... 🥰🥰🥰

مثلا اگه حق انتخاب داشتم که با فاصله ی چند سال همین دوتا بچه رو داشته باشم یا مث الان دوقلو باشن دوقلو بودنشون رو انتخاب میکردم... یا حتی جنسیتشونو... همین دوتا رو میخوام همین شکلی همین سن همین خستگی هامو... آخه خیلی دوسشون دارم...❤❤❤❤

اگه کسی این پست رو میخونه که دوقلو داره یا بارداره فقط میخوام بگم هرگز پشیمون نمیشی

خلاصه الان که نشستم تند تند از ۲ سال و ۱۴ روزگیشون براتون مینویسم دخترامو خوابوندمو تازه ناهار خوردم...

اینم از دوقلو های من که رو پای مامانی خوابیدن و از ترس رو تخت نذاشتمشون که ی وقت بیدار نشن

روز همگی بخیر

پسندها (6)

نظرات (6)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
12 شهریور 98 19:33
ای جانم من خیلی دوقولوهارو دوست دارم انشاالله زودتر خوب بشن😘😘
مامان سارا
پاسخ
فدات شم من عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
12 شهریور 98 23:29
ظهرتون بخیر 😉
انشالله حال دوقلو ها زودتر خوب بشه😘😘😘
مامان سارا
پاسخ
ممنونم خدا همه بچه ها رو سالم نگه داره❤❤❤
سارابانوسارابانو
13 شهریور 98 12:46
ایشالا زودی خوب بشن دوقلوهای نازتون.
من‌ دخترعموهام دوقلو هستن و هم‌سن دخترای شما وااااااااای که خیلیییییییی دوقلو داشتن سختههههه. شیرینه ها ولی سختیش خیلی بیشترههههه
 
مامان سارا
پاسخ
بله عزیزم... ایشالا خدا نی نی شما هم نگه دده به سلامتی به دنیا بیاد... خیلی پروفایلتون برام جذاب بود... شما حدود ۳ ماه تز من کوچیکتری همسرتون حدود۵ ماه از همسر من کوچیک تره... خدا برای هم نگهتون داره عزیزم❤

13 شهریور 98 14:41
واقعا سرما خوردگی خیلی سخته
منم یه دو سه روزیه سرما خوردم
انشاالله فرشته کوچولوهاتون هرچه زود تر بهبود پیدا کنن😘😍
مامان سارا
پاسخ
ممنونم ایشالا شما هم بهتر میشید❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 شهریور 98 11:07
الهییییی😍😍😍 ان شاءالله زود ترخوب بشن وتنشون همیشه سلامت باشه😍💖😍💖😍
سارابانوسارابانو
20 شهریور 98 11:33
چ جالب 😍 اسممون هم یکیه😍 چ مامان جوون و کوچولویی ماشاءالله بهت عزیزم😘 آخه هر کی میفهمه باردارم میگه چ زود هنو خودت کوچیکی وقت زیاد داشتی😐...